Boka in Payback Biker- & Familydays 2017! Seminarie, Run och Årsmöte på samma helg och plats!

paybackfamilydays2 paybackfamilydays

Payback Sveriges Biker- & Familydays

Payback Sveriges Biker- & Familydays är ett nyskapat arrangemang som hålls mellan den 19-21 maj på anläggningen Kärrasands Camping och Nöje: http://xn--krrasand-0za.se/

Run, seminarie och årsmöte under samma helg och event!

2017 kommer Paybackdagarna att innehålla ett Run och utbildning i bikerrätt under lördagen samt årsmöte på söndag förmiddag före avfärd. För 300 kr/person, med frihet att ankomma redan under fredagen, får du camping- och/eller husvagnsplats, grillbuffé på lördagen samt fritt deltagande på run och bikerutbildning.

Årsmötesdeltagande är självklart också fritt men begränsat till att avse medlemmar. Så hjärtligt välkomna till Payback Biker & Family Days den 19-20-21 maj 2017!

Därutöver kommer Payback Nordens Internationella möte samt styrelsemöte också att avhållas under helgen

Inspelning av reportagefilm kring Payback och bikerlivet!

Under Paybackdagarna kommer även en reportage-/dokumentärfilm att spelas in av ett professionellt filmteam

Filmens syfte är att presentera Payback för allmänhet, media och politiker samt enskilda, ledande personers drivkrafter och mekanismer. Syftet är vidare att visa den positiva verkligheten bakom bikerlivet och att verkligheten är en helt annan än den som media och polis i alla år målat upp. Det är således Payback och bikerlivet som ska stå i fokus och inte de negativa bitarna av polis- och myndighetstrakasserier mot bikers.

Filmen kommer att innehålla intervjuer med ledande personer samt filmade bilder från run, seminarie, årsmöte och bikerlivet kring Payback Biker & Familydays 2017. Se vidare: http://www.payback.name/?p=18063

Så boka redan nu in Paybackdagarna i kalendern och kom och hjälp oss visa verkligheten bakom bikerskriverierna!

Medverkan av andra aktörer

Payback-dagarna kommer även att innehålla en sorts minimarknad med försäljning och visning av artiklar av bikerintresse. Klara för medverkan är, förutom Paybacks egen försäljning av supportartiklar, även en bikerkonstnär, en läderhantverkare samt Scanbike och Bikeline. Fler kan tillkomma.

Här finns en färdig anläggning med personal som är vana att hantera såväl fester som större festivaler. Klicka på ovanstående bilder så får du fram en större, läsbar version!

Om anläggningen

Kärrasands Camping och Nöje finns en färdig anläggning med personal som är vana att hantera såväl fester som större festivaler. Närmaste bensinmack finns i Urshult, cirka 6 km ifrån campingen och i Urshult finns även en affär för proviantering av olika slag. Klicka på artikelns bilder så får du upp en större, läsbar version!

Anläggningen består bland annat av servicehus, dansbana, servering med fulla rättigheter, ett otal tältplatser, ett antal stugor, husvagns- och husbilsplatser samt otaliga parkeringsplatser mitt inne i skogen nära Urshult, Småland. För de som vill ta med sig barn och familj finns det även hoppborg samt badplats, kanot- och båtuthyrning, utmärkt fiskevatten, boll- och boulebana samt lekplats för barnen på campen m.m.

Undertecknad har under sommaren provbott och kollat på jätteanläggningen och kan bara konstatera att allt håller mycket hög klass och att det närmast är omöjligt att inte trivas i den fantastiska inbäddade skogs- och sjömiljön!

Se vidare specialsidan om Payback Sveriges Biker- & Familydays: http://www.payback.name/?page_id=2509

So Welcome Bikers! Planera och boka in helgen 19-21 maj 2017!