• Hemsida
  • >
  • Payback Sverige
  • >

Välkommen till Payback Bikerdays 2019 med Seminarie, Årsmöte och Paybacks 10-års Jubileumsfest!

Välkommen till Payback BikerDays 2019

Paybacks Bikerdays 2019 äger rum mellan den 10-12 maj på Kärrasands Camping- & Nöje i Urshult.

Programmet blir enligt följande:

Fredag: Samling och Barhäng på kvällen

Lördag:13.00-16.45 Seminarie med tre talare

Första talare ut är Jörn”Jönke” Nielsen – nordens mest kända biker som under många år via egenförfattade böcker och artiklar samt radio- och tv-intervjuer ytterst förtjänstfullt stridit för bikers rättigheter.”Jönke” är den person som kan sägas personifiera samt den som inledde bikers kamp i Norden mot trakasserier och förföljelser från myndigheterna.

17.00 Payback Sveriges årsmöte

18.00 Grillbuffé och därefter Payback Sveriges 10-årsjubileumsfest

Söndag: 11.00 Payback Sveriges styrelsemöte för valda styrelseledamöter samt regionsombudsklubbarna.

Övrig info

Det kommer att finnas möjligheter att sova under tak för de som ej vill tälta om luftmadrass/liggunderlag medtas.

För att delta i Seminariet betalar du 100 kr per person och för de som vill övernatta från fredag/lördag till och söndag kostar det 300 kr per person inklusive Seminarie, grillbuffé, Paybacks jubileumsfest och boende.

Vägbeskrivning
Kör till Urshult. Sväng mot Sirkön mitt i samhället. 6 km kvar. (Skylt Kärrasand), 56.583690, 14.784032

Bokning och Boende

För bokning av boende kontakta Micke på 0705-55 04 96